Februári programok és versenyeredmények a Martonvásári Beethoven Általános Iskolában Februári programjainkat a szokásos mókás, télűző farsangolással kezdtük, ahol kicsik és nagyok ölthettek magukra néhány órára farsangi maskarát. Ki-ki korosztályának megfelelően űzte el a tél hidegét: az alsó tagozatosok és tanítóik szinte kivétel nélkül jelmezt öltöttek magukra. Néhány órára mesebirodalommá váltunk:hercegnők, pillangók, hópelyhek, tavasztündérek, nindzsák, rendőrök, Miki egerek bolondoztak vidáman, de a gyerekek nagy örömére megjelent nálunk pl. Szörnyella de Frász, a Levendulás Hölgy ,a Jósnő és a Boszorkányok Boszorkánya is. A felső tagozatos diákok egy része közös produkcióval készült a mulatságra, majd a tanáraik által szervezett játékos feladatok után kezdetét vette a Tánc. Aki mindeközben elfáradt, a közösen megterített ünnepi asztalról vett finomságokkal csillapíthatta éhségét. A szülők által összeállított” terülj-terülj asztalokat” ezúton is köszönjük! Február elején színházi látogatást szerveztünk az érdi Szepesi Gyula Művelődési Központba, ahová –főképp 4. osztályosainkkal-két busszal indultunk megnézni a Némo kapitány című előadást, amely Jules Verne azonos című regényéből készült. Az előadáshoz rajzpályázat is kapcsolódott, amelyre a gyerekek szebbnél szebb rajzokat készítettek. Eredményhirdetés áprilisban várható. A farsangi mulatságokat követően már márciusi programjaink egy részének előkészítése is zajlott. A 2016/2017-es tanévben az Oktatási Minisztérium 3 tematikus hetet is hirdetett. (pénzügyi tudatosság és gazdálkodás hete, digitális témahét és fenntarthatóság-környezettudatosság hete) Ezekben a témahetekben a nevelési-oktatási intézmény a munkatervében meghatározott módon vehet részt a kapcsolódó programokon , továbbá a tantervben előírt, az adott témával összefüggő tanítási órákat, foglalkozásokat szervezhet a témahét keretében. Iskolánk szeretne különböző évfolyamú diákokkal mindhárom témahétbe bekapcsolódni. A pénzügyi tudatosság és gazdálkodás hete 2017. március 6. és március 10. között kerül megrendezésre, amihez kapcsolódva már most különféle foglalkozásokon és előadásokon vettek részt diákjaink.3-4. osztályosaink játékokon keresztül ismerkedtek a pénz fogalmával, 6. évfolyamosaink pedig interaktív előadáson vettek részt a tudatos pénzügyi tervezéssel kapcsolatban. Diákjaink láthatóan élvezték a foglakozásokat, szívesen oldották meg a feladatokat. Bízunk benne, hogy sikerül az a célkitűzésünk, hogy a színes , érdekes, „kötelezőtől eltérő” feladatokkal egyre aktívabbá tegyük diákjainkat.
5. évfolyamosaink befejezték féléves úszási tanfolyamukat, amin nagy lelkesedéssel vettek részt és igazi „ vízi csikókká” váltak. Valamennyien hatalmasat fejlődtek, bízunk benne, hogy mára már senki sem fél a víztől és kellő biztonsággal úszik. |